REGULAMIN HOTELU ZAMKOWEGO***
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Zamkowego w Baranowie Sandomierskim i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całego wynagrodzenia za pobyt w Hotelu Zamkowym w Baranowie Sandomierskim. Dokonując tych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego warunki. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Zamkowym w Baranowie Sandomierskim. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji w pokojach oraz na stronie internetowej www.baranow.com.pl
Poniższym definicjom nadano następujące znaczenie:
Hotel Zamkowy w Baranowie Sandomierskim – Zamek , Hotel Zamkowy *** oraz teren im przyległy zlokalizowany w Baranowie Sandomierskim.
Gość – osoba fizyczna lub osoby fizyczne, które zgodnie z postanowieniami Regulaminu wynajmują pokój lub pokoje w Zamku oraz Hotelu Zamkowym *** lub korzystają z usług oferowanych na terenie (usługi SPA, imprezy okolicznościowe itp.).
Regulamin – niniejszy Regulamin Zamku i Hotelu Zamkowego *** Recepcja – miejsce w Hotelu Zamkowym*** przeznaczone do obsługi Klientów, w szczególności do przeprowadzania czynności meldunkowych, wydawania, odbioru oraz zdawania kart dostępu do pokoi, jak również uiszczania opłat za pobyt w obiekcie.
Doba hotelowa – Doba hotelowa trwająca od godziny 15:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego.
Cisza nocna – okres w trakcie Doby hotelowej trwający w godzinach od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego, w czasie którego Goście/Klienci powinni się powstrzymać od wszelkich czynności mogących powodować hałas lub zakłócanie wypoczynku innych Gości/Klientów przebywających w Zamku oraz Hotelu Zamkowym***.
Zamek oraz Hotel Zamkowy*** zwany dalej Hotelem, przyjmuje rezerwacje dokonane przez Gości/Klientów:
Telefonicznie/ Elektronicznie w formie wiadomości e-mail/ Osobiście/ Poprzez Portale Rezerwacyjne np. Triverna, Booking.com
Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą Hotelu z Gościem.
Procedura rezerwacji:
Rezerwacja pobytu odbywa się poprzez uzyskanie informacji od Gościa:
- Imienia i nazwiska, na które dokonywana jest rezerwacja;
- Terminu pobytu;
- Liczby osób w pokoju;
- Liczby pokoi;
- Lokalizacji Pokoju: Hotel/Zamek;
- Kontaktowego numeru telefonu Gościa/Klienta;
- Poczty e-mail Gościa/Klienta;
- Sposobu płatności: karta, gotówka;
- Sposoby rozliczenia: faktura, paragon;
- Dane firmy do wystawienia FV.
Rezerwacja wstępna niegwarantowana/ nie dotyczy rezerwacji „ z drogi”
Hotel prześle na otrzymany adres e-mail ofertę/kalkulację pobytu oraz jej warunki.
Jest to równoznaczne z przyjęciem przez Hotel rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej (to rezerwacja, którą Hotel będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż 3 dni). Hotel podaje ceny w PLN; ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami oraz wszelkie składowe – pobyt w spa 1 h bezkosztowo w ramach rezerwacji każdego dnia pobytu, śniadanie wliczone w cenę, bezpłatny parking, dostęp do Wi-Fi.
Jeśli w przeciągu 3 dni na konto Hotelu nie wpłynie zadatek, rezerwacja zostanie anulowana i usunięta z systemu.
Rezerwacja gwarantowana:
Potwierdzeniem rezerwacji gwarantowanej w Hotelu jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku w terminie do 3 dni od otrzymania oferty/kalkulacji na rachunek Hotelu.
Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego. Bezzwrotny zadatek nie może być niższy niż 40 % wartości rezerwacji. Pozostałą należność Gość reguluje po przyjeździe do obiektu podczas meldunku.
Hotel wyznaczy termin do którego Gość/Klient zobowiązany jest wpłacić bezzwrotny zadatek na konto bankowe w celu rezerwacji pobytu ( Są to 3 dni). W tytule przelewu Gość/Klient ma obowiązek podać: imię i nazwisko OSOBY DOKONUJĄCEJ REZERWACJI, termin pobytu.
Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Hotelu lub data wpływu gotówki do kasy Hotelu.
Możliwości dokonania płatności:
- gotówka
- karta kredytowa (BLIK)
- płatność elektronicznym przelewem bankowym
- standardowym przelewem bankowym.
- Wpłaty krajowe i zagraniczne:
Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim
39-450 Baranów Sandomierski, ul. Zamkowa 22
Nr konta bankowego PEKAO S.A. I O/ TARNOBRZEG: 40 1240 2744 1111 0000 4004 1362
Kraj banku: Polska
Hotel potwierdzi drogą e-mail otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, a na życzenie Gościa/Klienta wystawi fakturę VAT na dane firmy/indywidualne podane w zapytaniu o rezerwację. Prośba o przygotowanie faktury VAT musi nastąpić przed zaksięgowaniem płatności przez Hotel.
Od daty wpływu zadatku na konto Hotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej – tj. usługi zamówione i zadatkowane przez Klienta będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Klient może rozpocząć pobyt od godziny 16:00 pierwszej Doby hotelowej z zadatkowanego terminu i zobowiązany jest zakończyć pobyt do godziny 11:00 w ostatniej zarezerwowanej Dobie hotelowej. W przypadku nie stawienia się Klienta w czasie trwania pierwszej Doby hotelowej – Hotel nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony bezzwrotny zadatek. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu Stron tj. Hotelu i Gościa.
Gość wpłaca wyliczony bezzwrotny zadatek w wybranej formie płatności, pozostałą cześć opłaty za pobyt dopłaca po przyjeździe do Hotelu przy meldunku.
Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Gościem, a Hotelem na pobyt wg. Zamówienia.
Odmowa wpłaty przez Gościa 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie Gościa od rezerwacji. Hotel zachowa wpłacony bezzwrotny zadatek.
Hotel ma prawo żądania od Gościa zapłaty za wyrządzone szkody w pokoju wg. cennika który znajduje się w pokoju oraz w Recepcji Hotelowej.
Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu Klienta z Hotelu, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu. Po przyjęciu wpłaty Gość zostaje automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. E-mail zawierał będzie: dane Klienta, nazwę Hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wpłacony bezzwrotny zadatek oraz kwotę do dopłaty w Hotelu. Pozostałą kwotę za zakupiony pobyt Klient wpłaca w Hotelu. Jako podstawę wpłaty zadatku oraz rozliczenie pozostałej kwoty należy przedstawić w Recepcji e-mail Potwierdzający Rezerwację.
WARUNKI ANULACJI i zwrotu zadatku
Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
Anulowanie rezerwacji gwarantowanej:
W PRZYPADKU ANULOWANIA REZERWACJI PRZY WPŁACONYM ZADATKU KWOTA WPŁACONEGO ZADATKU WINNA BYĆ PRZEKAZANA NA POBYT GOŚCIA W DOWOLNYM USTALONYM PRZEZ STRONY TERMINIE I NA DOWOLNĄ USŁUGĘ ŚWIADCZONĄ W ZESPOLE ZAMKOWO -PARKOWYM W BARANOWIE SANDOMIERSKIM.
W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania pobytami, Hotel zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego wyłączenia możliwości złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji. Hotel może jednak zaproponować Gościowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi.
Zmiana terminu rezerwacji o której mowa wyżej zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Hotelu na straty, a postulat Gościa zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże Hotelu.
W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa, Hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy ani żadnych innych kosztów, w tym uiszczonych opłat za pokój za niewykorzystany pobyt.
Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem Booking.com i innych portali rezerwacyjnych odbywa się na zasadach określonych na stronach pośredników.
REZERWACJE
Rezerwacja poprzez PORTALE REZERWACYJNE odbywa się w następujący sposób:
Gość otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w Panelu Rezerwacyjnym portali.
Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pakietu Gość/Klient może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe lub Pakietu pobytowego.
Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku ,w którym podaje swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne podanie danych przez Gościa.
MELDUNEK:
Podstawą zameldowania Klienta/Gościa jest okazanie przy zameldowaniu dokumentu tożsamości potwierdzającego tożsamość lub innego dokumentu identyfikacyjnego zwierającego dane osobowe oraz zdjęcie.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie pracownik Hotelu ma prawo odmówić wydania karty dostępu do pokoju.
Gość nie może przekazywać pokoju osobie trzeciej, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił on opłatę za pobyt.
Osoby nie zameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w pokoju Gościa w czasie trwania Doby hotelowej z wyłączeniem czasu trwania ciszy nocnej.
Pokoje w Hotelu wynajmowane są na Doby Hotelowe.
Jeżeli Gość nie określił czasu wynajmu pokoju, przyjmuje się, że pokój wynajmowany jest na jedną Dobę hotelową.
W przypadku wynajmu pokoju na więcej niż jedną Dobę hotelową, wynajem pokoju rozpoczyna się z początkiem pierwszej Doby hotelowej i trwa nieprzerwanie do zakończenia ostatniej Doby hotelowej obejmującej okres najmu pokoju.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w Recepcji Hotelu najpóźniej do godziny 10:00 ostatniego dnia planowanego pobytu. Życzenie Gościa zostanie uwzględnione w miarę dostępności pokoi i w zakresie potwierdzonym z Recepcją Hotelu.
Pozostanie Gościa w pokoju po zakończeniu Doby hotelowej lub pozostawienie rzeczy po zakończeniu Doby hotelowej uprawnia Hotel do obciążenia Gościa za kolejną Dobę hotelową.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania Doby hotelowej nie przysługuje mu prawo żądania zwrotu opłaty za daną Dobę hotelową lub dalszy opłacony czas pobytu.
Dokonanie rezerwacji pokoju w Hotelu oznacza zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i akceptację jego treści przez wszystkich Gości użytkujących pokój.
Goście mogą korzystać z usługi room-service za dodatkową opłatą. Chęć skorzystania z usługi room-service musi być zgłoszona minimum 2 h przed planowaną usługą.
Goście mogą skorzystać z usługi śniadania na wynos. Chęć skorzystania ze śniadania na wynos należy głosić do recepcji podczas meldunku.
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń w zakresie jakości świadczonych usług, Gość zobowiązany jest o ich niezwłoczne zgłoszenie w Recepcji Hotelu, w formie ustnej, pisemnej lub wiadomości e-mail na adres: hotel.zamkowy@baranow.com.pl
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające ze zdarzeń losowych i działania siły wyższej.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość pieniężną, naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone na przechowanie w Recepcji.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o znacznej wartości, zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
Gość ma możliwość przechowania swoich kosztowności w sejfie w który wyposażony jest każdy pokój. Wystarczy zdeponować w nim przedmioty, następnie zamknąć skrytkę i ustawić własny kod PIN . Pracownik obiektu może użyć Masterkodu w razie gdyby Gość hotelowy zapomniał PIN-u.
Przedmioty pozostawione przez Gościa w pokoju bądź na terenie Hotelu będą po uzgodnieniu z Gościem odsyłane na wskazany przez Gościa adres zamieszkania na jego koszt i ryzyko. W razie braku możliwości ich odesłania lub braku kontaktu z Gościem przedmioty te będą przechowywane na koszt Gościa przez 3 miesiące, a następnie zostaną zutylizowane, bądź przeznaczone na cele charytatywne. Artykuły spożywcze po upływie 4 godzin od opuszczenia pokoju przez Gościa będą utylizowane.
Korzystanie z parkingu Hotelu jest bezpłatne.
Parking przy Hotelu j posiada ograniczoną liczbę miejsc postojowych.
Parkowanie na terenie posesji Hotelu jest możliwe jedynie w miejscach wyznaczonych. Pojazdy zaparkowane w miejscach niedozwolonych będą usunięte na koszt użytkownika.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządził szkodę w mieniu Hotelu lub innych Gości, albo też w winny sposób zakłócił spokój w obiekcie lub naruszył Regulamin.
Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości przebywających na terenie Hotelu. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
W przypadku nieprzestrzegania przez Gościa postanowień Regulaminu, Hotel ma prawo do wykwaterowania Gościa. Dodatkowo Gość ma obowiązek uiszczenia w takim przypadku opłat za zamówione przez Gościa świadczenia oraz pokrycia kosztów ewentualnie pozostałych szkód z jego winy na terenie obiektu w mieniu Hotelu lub osób trzecich.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach, bez uzgodnienia z Recepcją, jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, gazową lub inną, nie stanowiących ich wyposażenia.
W obiekcie zabrania się palenia papierosów, e-papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych, jak również używania otwartego ognia. Palenie wyrobów tytoniowych lub e-papierosów dozwolone jest jedynie na zewnątrz budynku w wyznaczonym miejscu. Niezastosowanie się do zakazu palenia wewnątrz budynku będzie skutkowało koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł z tytułu ozonowania pomieszczenia. Gość może zostać obciążony kosztami interwencji Straży Pożarnej, jak również kosztami związanymi z użyciem instalacji lub urządzeń przeciwpożarowych w wysokości 5000 zł w przypadku zainicjowania alarmu przeciwpożarowego, jak również prowadzenia akcji gaśniczej na skutek palenia wyrobów tytoniowych lub posługiwania się otwartym ogniem.
W pokojach nie można przechowywać substancji niebezpiecznych lub łatwopalnych, które stanowić mogą zagrożenie.
W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
Na terenie obiektu Hotel wyraża zgodę na przebywanie ze zwierzęciem domowym. Gość ma obowiązek przestrzegania warunków pod rygorem cofnięcia zgody. Warunki podane są na stronie www.baranow.com.pl.
Goście mogą korzystać z dodatkowych, odpłatnych i nieodpłatnych usług świadczonych przez Hotel, a wymienionych w informatorze znajdującym się w każdym z pokoi Hotelu lub dostępnych w Recepcji.
Gość ma obowiązek należycie zabezpieczyć pokój, tak aby dostęp do niego nieupoważnionych osób trzecich nie był możliwy. Każdorazowo po opuszczeniu pokoju należy upewnić się, że drzwi do pokoju są zamknięte. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi wejściowe do pokoju oraz drzwi balkonowe powinny pozostać zawsze zamknięte. W przypadku pozostawienia przez Gościa niezabezpieczonych drzwi wejściowych do pokoju Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia należącego do Gościa.
Na zakończenie pobytu należy zwrócić w Recepcji klucz I KLUCZ magnetyczny do pokoju. Zgubienie karty (klucza magnetycznego) skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.
Gość ponosi odpowiedzialność materialną (wg wewnętrznego cennika) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, a także wszelkiego rodzaju zabrudzenia biologiczne i inne nadmierne zabrudzenia, powstałe z przyczyn leżących po jego stronie lub odwiedzających go osób.
Jeżeli Gość podczas swojego pobytu w pokoju hotelowym nie zgłosi braków w wyposażeniu pokoju i łazienki, po jego wyjeździe, w przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek elementu wyposażenia, Hotel ma prawo obciążyć Gościa za braki w wyposażeniu.
Zasady korzystania ze strefy SPA zawarte są w odrębnym regulaminie.
Goście korzystający z usług świadczonych przez Hotel akceptują, iż na terenie obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosowany jest monitoring.
Korzystając z tzw. kredytu hotelowego w restauracji, barze, kawiarni, muzeum, oranżerii. Goście proszeni są o podpisywanie paragonów/rachunków, wystawionych przez odpowiednich Pracowników. Wszelkie wskazane na paragonach/rachunkach należności za usługi dodatkowe, domówione podczas pobytu Gość zobowiązany jest uregulować w Recepcji przed wymeldowaniem.
INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, iż:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest: Fundacja Pro Arte et Historia 37-741 Krasiczyn, Krasiczyn 124/179 NIP 7952529711 a administratorem jest: Agencja Rozwoju Przemysłu S. A. 00-400 Warszawa ul. Nowy Świat 6/12;
Administrator danych osobowych oraz Podmioty przetwarzające dane zapewnia odpowiednie środki ochrony danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich oraz gastronomicznych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.
Dodatkowo, po wyrażeniu zgody przez Gościa, jego dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie udzielonej zgody.
Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 7 dniach od daty ich rejestracji.
Dane Gości mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
- firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Hotelu;
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
- firmom świadczącym obsługę prawną;
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla Hotelu;
Gościom przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, zadania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo dobycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, Gościom przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.
Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne właściwe dla siedziby Hotelu.
REGULAMIN PRZEBYWANIA ZWIERZĄT NA TERENIE ZESPOŁU PARKOWO –ZAMKOWEGO W BARANOWIE SANDOMIERSKIM.
Dzień Dobry, Miał Miał, Hał, Hał.
Każde domowe zwierzę Hotelu Zamkowym*** jest przez Nas mile widziane. Bardzo się cieszymy, kiedy Goście odpoczywają wraz ze swoimi czworonożnymi domownikami. W czasie Państwa pobytu jesteśmy dla Waszych zwierząt drugim domem, dlatego też pozwalamy sobie przedstawić zasady pobytu zwierząt w Hotelu Zamkowym***.
- W pierwszych dwóch dniach pobytu zwierząt w nowym miejscu (Zespół Zamkowo – Parkowy w Baranowie Sandomierskim) sugerujemy spacery czyli wyjścia związane z higieną i czystością czworonożnych pupili co 3 godziny.
- Każde zwierzę ma ulubiony pokarm i swoją dietę, dlatego też nie zapewniamy Im posiłków. Sugerujemy Państwu przygotowanie pokarmu sprawdzonego i akceptowanego przez Waszych czworonożnych domowników, który nie wywołuje sensacji żołądkowych.
- Przebywanie zwierzęcia na terenie Hotelu Zamkowego***wiąże się z dodatkową opłatą, wg aktualnego cennika.
- Przebywanie zwierzęcia w Hotelu Zamkowym***, powinno być zgłoszone w Recepcji Hotelu nie później niż w czasie procesu meldowania. Brak takiej informacji będzie skutkował dodatkową opłatą regulaminową, naliczoną najpóźniej w dniu wymeldowania, wg aktualnego cennika.
- Zwierzęta mogą przybywać na terenie publicznym obiektu tylko w wyznaczonych miejscach i tylko na smyczy. Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do Restauracji Magnackiej, budynku Oranżerii i Muzeum oraz do pokoi/komnat/apartamentów zamkowych.
- Opiekunowie zwierzęcia zobowiązani są do sprzątania po nim zarówno w pokoju hotelowym jak i na terenie całego obiektu i terenie zielonym należącym do obiektu.
- Właściciele zwierząt zobowiązani są do niezwłocznego poinformowania recepcji o uszkodzeniach spowodowanych przez zwierzę.
- Za wszelkie szkody materialne, oraz wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom odpowiada właściciel i zobowiązuje się w razie konieczności do pokrycia ewentualnych kosztów.
- Opiekunowie zwierząt ponoszą pełną odpowiedzialność za ich zachowanie.
- Pies bez nałożonego kagańca musi pozostawać pod bezpośrednim nadzorem opiekuna, który sprawuje skuteczną kontrolę nad nim. Obligatoryjnie w częściach wspólnych Hotelu Zamkowego***, psy przemieszczają się na smyczy.
- Ze względów bezpieczeństwa niedopuszczalne jest przebywanie na terenie obiektu zwierząt chorych, suk w okresie rui i szczeniąt do 3 m-ca życia.
- Właściciele zgadzają się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania.
- Hotel ma prawo odmówić wstępu zwierzęcia, które zagraża zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników: a. agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt b. chorych c. bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom
- Wszelkie przedmioty, a w szczególnie zwierzęce zabawki mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i właściciel nie będzie wnosić pretensji związanych z tego tytułu.
- Zabrania się pozostawiania zwierząt bez dozoru właścicieli.
- Właściciele zgadzają się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania hotelu, stronie www oraz portalach społecznościowych.
- W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.